חידוש שירות, תמיכה ותחזוקה

ברוכים הבאים לטופס פניה לבקשת הארכת שירות לפתרונות השונים של החברה. הארכת השירות מאפשרת לך להינות מתמיכה, תחזוקה ושדרוגים לפתרונות השונים של החברה.

למה הארכת שירות למוצר היא קריטית?

  • מערכות הפעלה מתעדכנות מעת לעת – גרסה לא עדכנית של תוכנה או פתרון, תוביל לתקלות וחווית שירות לקויה במוצר.
  • כולנו זקוקים לתמיכה טכנית מדי פעם. למנויים לשירות יש את הגב הטכני של חברת Greenware עם מיטב המומחים שיסייעו בכל נושא או עניין.
  • שדרוגים ועדכוני תוכנה יאפשרו לכם בכל סביבת עבודה מעודכנת להיות בטוחים שמוצר שרכשת מאיתנו, יעבוד בצורה חלקה ותיקנית.

אנא מלאו את טופס הפניה ונשוב אליכם בהקדם:

השם שלך (חובה)

שם המוסד/חברה: (חובה)

טלפון: (חובה)

הנושא/הפתרון

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך